Şişli, Turkey
Gülbahar, Mecidiyeköy Yolu Cd. No:95
N/A
Bazen bazı şeyler insanın kendi elinde hayat işte kader gibi birşey mesele ünlü olmak değil belki temiz bir iş fakat bu keşfim ajansda değil her yerde geçerli ki insanlara nasıl yanaşırsanız size öyle yanaşıyorlar. Yani ne ekersen onu biçersin şeytan olmayan taşlanmaz allah adamı hoştlanmaz
like
Gittigimizde harika karsiladilar 150 lira ücret istediler ablam sinema ve televizyon okudugunu prodiction sirketinde calistigini belirtti. Sonra 100 liraya indirdiler kayittan sonra geri dönüş sağlamadilar biz aradik telefonlara cikan muhatap bi kimse yok yasal dolandiricilik diye düsünüyorum kanmayin !
size 1 yıldız bile çok tamamen yalan ve yasal dolandırıcılık üzerine kurulan bir yer çukur dizisine figüran ve oyuncu sağlayan ajanslar jenerikte yazıyor 150 lira para alıp 4 tane fotoğraf çekip 40 saniyelik amatör tanıtım videosu çekmekiçin 150 lira aldınız haram olsun gerçek yorumlar belli burda sahte yorumlarda umarım birisi çıkıp bunların hesabını sorar gerçek bir ajans değilsiniz
Ajansbeta ve sirket personeli ve sirket sahibi mustafa beye cok teşekkür ederim hepsi cok iyi herkonuda yardimci oldular hicbi konuda eksiklik gostermediler odememde olsun is konusunda olsun cok memnnum burdaki cok yorumu okudum bos sohbetlerinden dolayi kizdim yazdim. İnsanlara leke surmeyin. Basarili bi sirket olduguna emin olabilirsiniz arkadaslar. Hayirli gunler
Kayıt olucaksin oyunculuk falan para Alman gerekirken (avans) kayıt parası istiyorlar.
Yaklaşık 1 ay önce sözde menejerleri ile görüşmeye çağırıldık gittik fotoğraf ve kısa röportaj yapılacak katalog hazırlanacak dendi ve 100 tl istendi sözde birde makbuz verdiler 15 sonra arayı0 hatırlatın resimleri wattsap üzerinden gönderelim.dediler aradık.yoğunluktan unutmuşüz hemen gönderiyoruz b7gün gönderiyoruz yarın gönderiyoruz derken telefinlar artık cevaplanmıyor kısaca dolandırıldık diye düşünüyorum.artık.aranırsanız gitmeyin bence büyük bir mebla olmasada 100.lirada kolay kazanılmıyor onlar kolay yolunu bulmuş ama bukadar açık ve net dolandırılıyorsunuz
Müthiş karşılama. Çok samimi ve içten bi ortam özellikle Mustafa Bey’ çok teşekkür ederim. Kayıt olduğum gibi 2. gün sete çağırıldım ve gerçekten önemsendiğimi hissettim.
Deli
The best companies in the category 'Deli'