Çiğli, Turkey
Ataşehir, 8229/1. Sk.
N/A
+905423693525
Mutfağımda kahve köşesi yapmak için weblonyanın kendi sitesinden mutfak bangosu satın aldım, kargo inanılmaz hızlı geldi, hiçbir hasarı yoktu, kurulumu çok kolaydı tek bir tornavida ile hızlıca kurdum. Kurduktan sonra hafif sallanıyordu ama duvara dayayınca o sorun da ortadan kalktı, fiyat performans ürünü olarak çok iyi bence.
like
2148 Katlanır Şezlong aldım. Fiyatına göre gayet sağlam, kullanışlı ve konforlu ancak işçiliği kötü. Profillerin kaynakları kötü yapıldığı ve metal çapaklar kaldığı için paketi açarken elimi kestim, boyası da hemen kalkıyor. Dremel ile taşlayıp çapakları giderdim, müsait olunca da boyayacağım. Talebimle ilgili hem mail yoluyla hem de telefonla ilgilenip dönüş yaptılar, İlgili firma tavsiye ederim.
İşte Gerçek Müşteri Deneyimi!! Özellikle Online satış sitelerinin çok yoğun olduğu şu günlerde, 8 nisanda verdiğim siparişim 9 nisan da evime geldi...öncesinde benzer bir ürünü farklı bir firmadan sipariş verip 10 gün gelmediğini görüp siparişi iyi ki weblonya ya çevirmişim. Uzmanlık alanı müşteri ilişkileri yönetimi ve müşteri deneyimi ölçümleme, geliştirme olan birisi olarak söylüyorum ki bu hız ve ilgi için çok teşekkür ederim. İzmir de olsam pastamı alıp çayınızı içmeye gelirdim, İzmir e sevgiler:) Satış ve hızlı kargo desteği aşamasındaki yaklaşımı ve çözüm odaklılığı için Banu Hanım a ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum. İşlerinizin daha da büyümesini temenni ederim (kaliteden ödün vermeden lütfen!!!). Sevgiler....
4 adet sehpa altı tekerlek ayak sipariş ettim , ben bugüne kadar bu kadar uygun fiyata böyle bir işçilik görmedim, ürünün kalitesi ,uygun fiyatı, kargosu bu kadar iyi olabilir dedirtti , tüm ekibe çok teşekkür ederim. Aktif takipçiniz oldum sürekli ürünlerinize bakıp sipariş veresim geliyor :)))
Harika mekan ilginç ürünler hızlı ve güler yüzlü hizmet .. Teşekkürler banu Hnm..
Metal ayaklı,ahşap oturumlu katlanır sandalye aldım. Hızlı teslimat için teşekkürler. Tam bir fiyat/performans ürünü. Tavsiye ederim.
Geçen hafta, alışveriş yapmıştım fakat kargomda 2 ürün eksikti..Whatsap üzerinden müşteri hizmetlerine ilettim ve sağ olsunlar hemen çözdüler problemi.. İlk alışverişimdi, devamı gelecek inşaallah, başarılar diliyorum
Bugüne kadar bir çok defa e ticaret sitelerinden alışveriş yapan biri olarak şunu net olarak söyleyebilirim ki :”Böyle ilgi alaka görmedim ayrıca ürünün kargolanma hızı fiyatının uygunluğu ve kalitesi de harikaydı.”Weblonya ailesine çok teşekkür ederim inşallah tekrar görüşmek ümidiyle
Deli
The best companies in the category 'Deli'