Affection

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Sarıyer, Turkey

affectionhair.com
Hair salon· Beauty supply store· Cosmetics industry· Cosmetics store· Eyebrow bar· Hair extension technician· Hair replacement service· Make-up artist· Nail salon· Waxing hair removal service

Affection Reviews | Rating 3,4 out of 5 stars (8 reviews)

Affection is located in Sarıyer, Turkey on Ayazağa, Ayazağa Cendere Cd. 109/C D:22 - 23. Affection is rated 3.4 out of 5 in the category hair salon in Turkey.

Address

Ayazağa, Ayazağa Cendere Cd. 109/C D:22 - 23

Phone

+90 2128033427

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car park

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Amy Platt

The make up lady was nice and professional but the hair staff are more interested in showing off and don’t really listen to what you want. They don’t even offer a tea/coffee or even water, really not worth the high price. ️ On closer inspection of my hair it is so uneven and lots of shorter chunks but I can’t dix it because he cut it so short I can’t possibly have it any shorter! I will be demanding a refund

J

Jehan Alameri

It’s the best

F

Fatma Yilmaz

Great service and workers

K

kaan horoz

Servis veren arkadaşlar çok iyiler işletme sahibide çok iyi temiz bir salon herkez güler yüzlü kız arkadaşımı götürmüştüm çok güzel işçilikleri ve iş disiplini ne sahip bir salon teşekkürler

C

Ceren Çakmak

Kahkül için gittim. Açıkcası iyi de kestiler. Yalnız kötü bir işletme. Kafalarına göre başka şeyler de yapıp extra para çıkartıyorlar. Müşteriyi düşünmeden hareket ediyorlar, günü çıkarmayı düşünüyorlar sanırım..!

A

Aras Güneş

Platin sarıda çok başarılı bir işletme , tam istediğim gibi yoğun emek vererek muhteşem sonuca ulaştık tertemiz kaliteli sarı ilgilerinden dolayı Mustafa bey ve ekibine Berkay , Erdal , Zeynep , Alp çok teşekkür ederim Burcu Aydoğan

B

Bota Bakytzhan

Bugün sabah kısa şaşımı düzeltmek istedim , bir büçük saat saçımı kesti ve sonuçta kalıktım gittim. Saçımı doğru kesemedi iki tarafı farklı, ordan ağlayarak çıktım . ALP esimli çocuk tecrübesiz makası bile zor tutuyor... burasın hiç kimse tasfiye etmiyorum , Profesyonel değil ...Artık buraya ayağımı bile atmam

E

Eyüp Kaan Yoksu

Malesef çok kötü bir işletme. Kimse gitmesin derim. Hemde çok pahalı. Ekstra şeyler kafalarına göre yapıp para istiyorlar. Eşim gitti hiç begenmedi. Ekstra parada almışlar. Arayıp sordum neden diye. Özürleri kabahatlerinden büyük malesef. özür dileriz , eşinizle buyrun gelin bizden föhn çekelim, masa yapalım dediler. Halbuki buna gerek dahi yok. Geri ödeme beklerken onun yerine bi daha gelmesini istemesi garip. Kim bi daha o dükkandan geri içeri girmek isterki. Çok kötü bir işletme. Kimsenin gitmesini önermem.

Popular Topics Mentioned

Open hours