Metro Kargo

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Sancaktepe, Turkey

Transportation service

Metro Kargo Reviews | Rating 2,5 out of 5 stars (8 reviews)

Metro Kargo is located in Sancaktepe, Turkey on Fatih, Fabrikalar Cad./hatıra Sok. No:2. Metro Kargo is rated 2.5 out of 5 in the category transportation service in Turkey.

Address

Fatih, Fabrikalar Cad./hatıra Sok. No:2

Phone

+90 2165615525

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

O

Oguzhan Ozturk

Bes para etmez suratı asık adamları koymuşlar kargo şirketimi kargo işte kimsenin umrunda bile değilsin onunden bile geçmeyin..

C

Caner Eker

Telefonlara bakılmıyor ve ilgisizler yetkili kimseyle iletişim kuramadık ne yaptıysak

M

Metehan baha Ceylan

Telefonuna ulaşılamayan kargo şirketi Kargonuz kesinlikle Allah'a emanet gidiyor

M

Mustafa Rüstem

İğrenç. Kargo hizmetlerinde de bir düzen bir ölçü olmalı. Avuç içi kadar 70 gr malzeme kırklareline 30 tl ye teslim aldılar. Aynı otobüsle 100 kg lik yolcu 45 tl ye gidiyor. Memleket sahipsiz olunca böyle olur. Yola devam!!!

T

TOLGA ŞEN

Berbat bir tesis ve işletme. Herkes sinirli ve saygısız, özellikle kargo bölümü müdürü ! Normal kargoyla ile 60 TL ye gidecek bir koli için 120 TL istediler. Çok pahalı deyince arkasını dönüp gitti adam, inanılır gibi değil ! Sonradan sakin olun, stresisiniz çok, büyük ihtimalle günde 100 lerce çeşit insanla uğraşıyorsunuz ama tavrınız çok saygısızca deyince, adam gözlerini devirip iç çekti (dövecek gibi) ! Sonra tamam gitsin dedim 120 TL çıkardım verdim, bu sefer bodrumdan aracı karşılamak gerektiğini bana aktardılar. Yani sabah 7 de otobüs varıyor bodrum a ve o saatte orada olmak gerekiyormuş. Hem biz kargodan pahalıyız tabiki 120 TL olacak deyip hem de orada 1 koliyi bekletme alanları olmadığı için saat sabah 7 de orada olmak gerekiyormuş. Ya olamaz ise dedim, koli geri gelir dedi. Traji-komik bir ortam ve firma. Bu arada genel müdürünü buldum o da aynı şeyleri söyleyince çıktım.

A

ANIL ÖZCAN

2 gun sonra gelsin bosverin bir anahtar veriyosun 25 lira para aliyorlar onuda otobuse veriyorlar otobustekilerinde umrunda degil senin kargon su bu bu yazanalere gidiyorsun onlarin umrunda degil cagri merkezi yok adam gibi irsaliye fatura yok kesinlikle bulasmayin sabah 6 da gelicek dediler 2 saat otogarda bekledim otobus ugramadan gtmis

C

Cem Sezer Çakıcıoğlu

Uygun ve her yere hizmet verebiliyor.

S

Seyit ŞİMŞEK

Tavsiye etmem!!

Popular Topics Mentioned

Open hours