Muratpaşa, Turkey
Çağlayan, Bülent Ecevit Blv. No:137
N/A
+90 2423233373
Kerbside pickupDeliveryIn-store pick-upIn-store shoppingSame-day delivery
Dışarıdan bakınca çok kapsamlı ve kaliteli bir mağaza gibi görünüyor fakat içeri girince fiyasko. Çalışanlar ayrı bir fiyasko.İçeride bulunan 3 hanımefendi surat 5 karış karşılıyorlar sizi. Ürün çeşitliliği çok az, parti malzemeleri satan en küçük mağazada bile bulunabilecek ürünler bu koca mağazada yok. Birkaç soru fazla soru sorunca çalışanlar arasında imalı bakışmalar oluyor. Çok rahatsız edici bir ortam var içeride. Soru sormaya çekiniyorsunuz. Bunun yanında fiyatlar diğer mağazalara göre yüksek. Bir işletmeci olarak mağaza sahibine önerim ilk olarak çalışanlarına eğitim vermeli, sık sık denetlemeli gerekirse değişikliğe gitmeli. Değilse müşteri kaybı kaçınılmaz.
like
Berbat bir yer gerçekten. Çok pahalı ve kalitesiz ürünleri. Aldığım balonların yarısı bozuk çıktı. Satıcılar zaten çok ilgisiz ve süratsız. Nasıl bir işletme anlam veremedim. Birdaha kesinlikle buradan alış veril yapmam ve kimseye tavsiye etmiyorum.
Ürünlerinden çok memnun kaldım.İlgi alaka çok iyidi. Aradığım herşeyi buldum
Gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğiniz, güvenilir kaliteli ürünler bulabileceğiniz, Ayrıca müşteri memnuniyetini göz önünde bulunduran bir yer. Alış-veriş yaparken çok keyif aldım en kaliteli ürünleri en uygun fiyata satışa sunuyorlar doğum günü vs aradığınız her şeyi bulabilirsiniz kesinlikle tavsiye ediyorum.
Ülkemizde gördüğüm en çok ürün çeşitine sahip bir yer. Hayal gücünüze göre bir çok konsept oluşturabilirsiniz. Hiç bir üründe problem yaşamadım. Fiyatlar oldukça iyi. İşletme yorumlarını okudum ve kişisel hatalar işletmeye yansıtılmış. Teşekkürler Eventpartystore
Tesadüfen uğradığım bir yerdi bakmak için girmiştim, uçan harf balonu aldım 4 hafta oldu ama hala inmedi aynı şeklinde duruyor helyum gazı kalitesi ya da balonun kalitesi diye düşünüyorum tavsiye ediyorum kesinlikle uğrayın derim.
Bugün akşam üstü lara şubeden alışveriş yaptım mağaza çok kalabalıktı ve kötü kokuyordu klimayı asla açmadılar defalarca söylememe rağmen çalışanlar rezil durumdaydı bir tanede gözlüklü bir bayan vardı asla müşteriyle nasıl konuşması gerektiğini bilmiyordu müşteri memnuniyeti sıfır bence.
Deli
The best companies in the category 'Deli'