Side Taksi

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Manavgat, Turkey

firmasec.com
Taxi stand· Moving company

Side Taksi Reviews | Rating 2,1 out of 5 stars (8 reviews)

Side Taksi is located in Manavgat, Turkey on Side, Liman Cd.. Side Taksi is rated 2.1 out of 5 in the category taxi stand in Turkey.

Address

Side, Liman Cd.

Phone

+90 2427531919

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Cyrus Haghighi

Most drivers don't know how to get to your hotel and don't use GPS and many of them don't use the meter which they are supposed. I had to get out of a few taxis which didn't put them on even when I told them that it is a requirement. Just use the local dolmus to get around (shouldn't cost more than 5 lira to anywhere ), taxis only exist here to rip off tourists

T

Tina Hundeboel

The taxi drivers prefer that you negotiate a price and then you find out that this price is about 30 % higher than if you ask them to drive by taxi meter. If you ask them to drive by taxi meter they take a detour and if you tell them they act like they don’t understand you. No wonder they loose customers and people choose to rent cars instead.

H

hasan ovuc

Taxi fares are double when you pay with a foreign currency. They don't know any place and also not know about using google maps.

Ö

Ömer Özbek

Vaktinde geliyor vaktinde gidilecek yere gidip çok da tedbirli ve saygılı insanlar...

L

Leyla Türkmen

Ailemle birlikte side plaja taksi çağırdık. Islak olmamamıza rağmen bize sizi ıslak olarak arabaya alamam dedi. Havlu serelim dedik benim işim devam edecek müşteri alacağım diye söylenmeye başladı bagajdan kilim çıkarırken surat astı bizde binmekten vazgeçtik. Söylene söylene gitti. Baktı ki turist değiliz arabasına almak istemedi. Çünkü side gibi biryer de taksicilik yapılıyorsa o ıslaklığa da çözümünüz olmalı ve insan ayrımı yapmamalısınız. Nezaket saygı profesyonellik sıfır kesinlikle tavsiye etmiyorum... Sıfır!

F

Fatih Devecioğlu

Yaz altında özellikle tanımadığınız bir taksiye binmemelisiniz muhtemelen yabancisinizdir şansınız varsa sorun olmaz bazı abilerimizin değeri farkliyken bazıları konun dışında herşeyden çok uzaklar

Y

Yunus İbrahim Mudul

İnsanlıkla alakası yok bunların. Sıfırı hak ediyor

A

Ahmet Meredov

Самое худшее такси! Не заказывайте это такси даже в крайнем случае!! Накрутят километров. Заказал такси 29.3.19 рано утром в 5:30. Так этот таксист накрутил километров, так он еще и не слушает что ему говоришь! Бонусом он даже до места назначения не довез, его слова цитирую «Я тебя тут оставлю, нечего страшного же». А я вышел из такси только из за того что уже и так накрутил... Долго подберал слова корректные, так как простыми словами можно сказать ****оны!!!

Popular Topics Mentioned

Open hours