Manavgat, Turkey
Side, Liman Cd.
N/A
+90 2427531919
Most drivers don't know how to get to your hotel and don't use GPS and many of them don't use the meter which they are supposed. I had to get out of a few taxis which didn't put them on even when I told them that it is a requirement. Just use the local dolmus to get around (shouldn't cost more than 5 lira to anywhere ), taxis only exist here to rip off tourists
like
The taxi drivers prefer that you negotiate a price and then you find out that this price is about 30 % higher than if you ask them to drive by taxi meter. If you ask them to drive by taxi meter they take a detour and if you tell them they act like they don’t understand you. No wonder they loose customers and people choose to rent cars instead.
Taxi fares are double when you pay with a foreign currency. They don't know any place and also not know about using google maps.
Vaktinde geliyor vaktinde gidilecek yere gidip çok da tedbirli ve saygılı insanlar...
Ailemle birlikte side plaja taksi çağırdık. Islak olmamamıza rağmen bize sizi ıslak olarak arabaya alamam dedi. Havlu serelim dedik benim işim devam edecek müşteri alacağım diye söylenmeye başladı bagajdan kilim çıkarırken surat astı bizde binmekten vazgeçtik. Söylene söylene gitti. Baktı ki turist değiliz arabasına almak istemedi. Çünkü side gibi biryer de taksicilik yapılıyorsa o ıslaklığa da çözümünüz olmalı ve insan ayrımı yapmamalısınız. Nezaket saygı profesyonellik sıfır kesinlikle tavsiye etmiyorum... Sıfır!
Yaz altında özellikle tanımadığınız bir taksiye binmemelisiniz muhtemelen yabancisinizdir şansınız varsa sorun olmaz bazı abilerimizin değeri farkliyken bazıları konun dışında herşeyden çok uzaklar
İnsanlıkla alakası yok bunların. Sıfırı hak ediyor
Самое худшее такси! Не заказывайте это такси даже в крайнем случае!! Накрутят километров. Заказал такси 29.3.19 рано утром в 5:30. Так этот таксист накрутил километров, так он еще и не слушает что ему говоришь! Бонусом он даже до места назначения не довез, его слова цитирую «Я тебя тут оставлю, нечего страшного же». А я вышел из такси только из за того что уже и так накрутил... Долго подберал слова корректные, так как простыми словами можно сказать ****оны!!!
Deli
The best companies in the category 'Deli'