Karaburun, Turkey
Mordoğan, Balıklı Ova Cd.
N/A
Good for kidsPublic toilet
Denizini bilmiyorum ama gecekondu kamping gibi. Biz sabah 9'da giriş yaptık, bir ağacın altında sandalyelerde oturduk biraz dolaştık, horozlar ötüyor kazlar dolaşıyor ama in cin top bile oynamıyor... barakamsı seyler var, eski püskü sanki terkedilmiş gibi, karavanlar var... kendimi biran zombi filminde sandım ve barakalardan zombiler fırlayacakmış gibi... Yani sözün kısası eğer burası için para alıyorlarsa ayıp ediyorlar. Biz durmadık çünkü bize hiç güvenli gelmedi... Bu arada en güzel tarafı cok şirin yavru köpekler vardı biz onları sevdik ve çıktık. Tek yıldızı yorum yapabilmek için verdim yıldızlık bir durum yok.
like
Giriş kötü aracının altını vurmazsanız şanslısınız. Girişte bir araç için 50 alındı. Wc, duş, soyunma kabini var dendi. Wc'de birer tuvalet taşı var, su üstteki depodan. İki erkek iki bayan tuvaleti var. Erkek kısmında birinin kapısı yoktu!? Temizlik sıfırın altında. Duş tahta dan yapılmış bir çerçevenin üstüne tutturulmuş. Ortada bir tulumba var, bulaşık vs. için. Şezlong, şemsiye yok. Deniz taşlık ve kestane var, deniz ayakkabısı olmadan girilmez. Hizmet sıfır. Girdiğimize pişman olduk, bir daha asla uğramam.
Çadır kamp icin uygun yer,deniz çok temiz çöp konteyneri olmasına rağmen çalılıkların içleri plastik,poset,bira şişesi,aluminyum bira kapları ile dolu,doğa kirletilmiş.
Hayatımda gördüğüm en iğrenç bi yer hiç bir artı yönü yok bi gün zor konakladım çalışanlar o kadar ilgsiz ki her yeri çöp götürüyor tuvaletlere pisliklten yaklaşılmıyor tuvalet denmez gerçi kapısı suyu olmayan tuvalet oluyorsa. denizi çok taşlık yüzme bilmeyen biri için çok zor. Gece ışıkları 2saatlğine açıyorlar sadece sonra hiç haber vermeden kesiyolar. Bnden size tavsiyem hiç bulaşmayın biraz geride huzur kapmı var orası buraya göre dha iyi.
Hayatımda geldiğim en kötü yer olabilir. Yakamoz kamping olarak yazıyor pis kokan leş gibi tuvaletlerinde. 100 tl verdik ancak karşılığında tuvaleti bile rahatça kullandık diyemeyeceğim. Duş zaten yok. Bi yane tulumbadan aşırı derecede bulanık su akıyor (akmaya çalışıyor) anca bulaşıkları kabaca halledebildik. İsletmeci zaten para alma derdinde asık suratlı, kaba insanlar... Ağaçlık bir alan beklemeyin, kendi brandamızı desteklemek için bi tane direk bulduk adam neredeyse dövecekti (herkes alıyormuş, yakıyormuş vs şeklinde sinirle söylendi. İnsan gibi sorsa açıklayıp derdimizi anlatırdık ancak böyle bir tepkiyle karşılaşınca açıklama gereksinimi bile duymadık). Deniz taşlı, kestaneler var onları atlatırsanız deniz güzel sanırım tek iyi yönü bu diyebilirim. Iskeleler olsa hiç yaralanmadan girilip çıkılabilir ama dediğim gibi isletmecilerin derdi sadece para olduğu için umurlarında değil. Tek yıldız bile çok burası için...
Hafta içi gayet sakin. Giriş araç başı 50 TL. Mangal yakilabiliyor. Girişi gösteren bir tabela yok. Ayrıca giriş yolu çok çukurlu aracınıza dikkat edin.
Doğası denizi dışında herşey çok kötü. 100 lira ücret alınıp karşılığında hiç bir hizmet alamamak .duş yok tuvalet iğrenç kokan ve bakımsız bir yer .aydinlatma desen saat 11 'de kapatıyorlar. Sonrası karanlık horoz sesleri köpek havlaması ile geçen geceden ibaret. Oradaki bağlı olan köpeğe bile yemek ve su dahi vermeyen insanlar bize mi hizmet verecek .denizi de zaten taş dolu girmek imkansız
Deli
The best companies in the category 'Deli'