Baba Keyf / Panorama

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Eğirdir, Turkey

Observation deck

Baba Keyf / Panorama Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Baba Keyf / Panorama is located in Eğirdir, Turkey on Ağa, Uzun Çarşı Sk.. Baba Keyf / Panorama is rated 4.5 out of 5 in the category observation deck in Turkey.

Address

Ağa, Uzun Çarşı Sk.

Phone

+90 5446617070

Amenities

Good for kids

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

E

Ertan KALMIS

View hill over Egirdir town with a cafe; having a great sahlep.

L

Lucy Lai

We stopped here for a break on our way to Pamukkale. The view was awesome! Tea and food were both great and the owner was extremely friendly. Truly loved this place :D

R

roya rezaiee

He charged us 10 lira for two teas.. the tea was cold and old..

S

Silvana Domenicone

Worth steep walk up the street (about 20min), well signed just follow \cafe signs\. It's on top of a huge rock, with amazing views towards Eğirdir lake.

尤聖儒

Nice view Nice people

A

aynex kb

Виды потрясающие! Дорогая узкая и крутая - хорошо, что стоят указатели на кафе) Как такового меню нет, а жаль. В таком прекрасном месте хотелось бы и поужинать. Брали 2 кофе и 2 сока из шелковицы (вышло 42 лиры что не очень дёшево для этих мест, но дёшево для Москвы) - по вкусу неплохо, но так как мой супруг варит просто потрясающий кофе, тягаться с ним сложно)) Самое главное - вид! Мне кажется, при расширении ассортимента владелец только выиграет)

B

Beray

İşletmecinin bana yazdığı mesaj üzerine Daha önce yaptığım yorumu değiştirme gereği duydum. Çaykahve15 pahalı demiştim fakat bunun içinde 2 tane su varmış. Biz suları soğuk diye içmedik ve bırakınca fiyatlarının düşürüleceğini düşündük. sanırım o an işletmeci bunu farketmedi ve eşimde söylememiş ve bir yanlış anlaşılma oldu. Yani ÇayKahve11 İşletmeciyi de tebrik ederim daha sonra kamera kayıtlarını izleyerek farketmiş. İlgisi için teşekkür ederiz Şuan için yorumum : Yaz için manzara kesinlikle harika ama havalar soğukken manzaranın tadı çıkmıyor. Yazın tekrar giderek yorumumda düzenleme yapıcam. BUNUN GİBİ BİRÇOK GÜZEL SEYAHAT ve LEZZET ROTASINI KEŞFETMEK İSTERSENİZ SİZİ İNSTAGRAM’da “firarikaşif” SAYFASINA BEKLİYORUM....

A

Ahmet dönmez

Yolu çoksıkıntılı bir yer. Dar sokaklardan navigasyona rağmen zorlanıyor insan. Manzarası çok güzel ama fiyat abartı. karadut suyu meşhurmuş istedik 2 tane. Bir bardağa 10 tl ücret aldılar ki gereksiz pahalılık. Manzara için verdik parayı resmen

Popular Topics Mentioned

Open hours