Mng Kargo - Ergene

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Ergene, Turkey

mngkargo.com.tr
Courier service· Distribution service· Moving and storage service· Shipping service· Delivery service· Logistics service

Mng Kargo - Ergene Reviews | Rating 2,9 out of 5 stars (7 reviews)

Mng Kargo - Ergene is located in Ergene, Turkey on Sağlık, Edirne 4. Sk. No: 38 B. Mng Kargo - Ergene is rated 2.9 out of 5 in the category courier service in Turkey.

Address

Sağlık, Edirne 4. Sk. No: 38 B

Phone

+90 2826862600

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

E

Erdal Urkun

Adama 3 sefer evi tarif ettim çok basit bir yerde ana yolda olmasına rağmen adam bulamadı acil işim olduğundan dolayı evden çıkmak zorunda kaldım yengeme yönlendirdim ödemesi varmış onunda üzerinde para olmadığı için alamamış ve geri gitti bu mng eleman seçimini neye göre yapıyor çok merak ediyorum çok zayıf kapasite yok.

ف

فضل ا لرحمن بهرامی

Fazal Rahman

Y

Yonca Odev

İşleri güçleri yalan söylemek geldik evde yoksunuz diyorlar gelen aramaz mi telefon denen birşey var biz arıyoruz telefona cevap veren yok işinizi yapmak bu kadar zor olmasa gerek

H

Hümeysa Berber

Ne aramak var ne başka bir şey neymiş adresi bulamamış. Bulamadıysan ara be kardeşim. Kapıda ödeme olsa o kadar güzel bulursunuz ki... Kargoya gelmek istesem oraya sipariş verirdim.

Y

Yusuf Komşuoğlu

Defalarca kurye kaydı bıraktım maalesef gelmediler 3 gün sonra gidip kargoyu şubeye kendim teslim etmek zorunda kaldım

M

Merve Şekerci

Tam bir razalet kargo şirketini aradım ürününüzü bugün göndeririz diyolar 2 gün oldu hala gelmedi Simdi de arayınca telefonlar açılmıyor yetkililerin görevlerini yerine getirmesi bekliyoruz

C

cansu erkol

Nasıl iş yapıyorsunuz siz rezillik ötesi kargocu kapıya gelmiyo arayıp ayağına çağrıyor kargo eve teslim edilecek diye mesaj geliyor ama ulaşamadık diye geri gönderiliyor yok şubeden alın diyorlar biz boşuna mı para ödüyoruz size teslimat yapan arkadaş ariyo sanki 40 yıllık arkadasiymisiz gibi ordayım gel buradayım çık bune yaa rezillik resmen ayıp ya insanlara bunu yapmaya hiç hakkınız yok gerekli yerlere şikayetlerimi bildiricem kaçıncı bu !!!

Popular Topics Mentioned

Open hours