Derince, Turkey
Deniz, İstasyon Cd. No:30
N/A
+90 2622295653
20 saat su kesintisi olacak dendi üç gündür sular yok Allah sizi bildiği gibi yapsın nasıl magdur ettiniz bizleri
like
Alınan abonelik parası insafsızca helal etmiyorum yapılan hizmet neki fakir fukaranın ahı çıkar İnşallah yaklaşık 27yildir zaten şu aboneliyim vardı yeni abonelik depozitosunu neye göre alıyorlar bilen sorgulayan yok bir yıl içerisinde Yüzde yüz zamlanmis haram zıkkım olsun bir yetkili inşallah okurda vicdani varsa inceler elinden bişey gelmiyorsada vicadani sizlasin haram olsun kararı verip uygulayanlara
Telefonlara bakılmıyor.
Telefon edince cevap vermeyen yada telefon ahizesini kaldırıp aniden kapatıp meşgule düşüren, yada telefonu açıp ahizeyi kenara koyarak müşteriye fatura ödeten, gidince gişede ukela bir şekilde oturmuş müşteriden başka herşeyle uğraşan, eski Türkiye'nin gişe başında kadınlar gününe oturmaya gelmişcesine ise gelen yaşlı ve hantal personeli ile halka hizmet vermeye çalışıyormuş gibi yapan kurumu. Çıkın gidin kardeşim o işi layıkıyla yapacak genç çevik bir sürü insan var boşta...
yakın zamanda mersincik mahallesinde ikamet ettigim adresten taşındım ve abonelik kapatmak için isu derince şubesine gittim ve karşılaştıgım manzara FENAydı sanki köy kahvehanesinde girdim konuşmaları tavırları okadar ARGO okadar İTİCİki anlatamam abonelik kapatıcam dedim bayana bana resmen düşman gibi baktı :) hayırdır :) dedim kendi kendime o sordu ben cevapladım en sonunda abonelik kapandı ve içerde kalan depozitoyu nasıl alcagımı sordum :) tüüh nerden sordum keşke sormasaydım bana bir saydırdı ki sormayın (BANKADAN İSTERSEN BURDAN GİT 2GÜN SONRA GELLLLL :) büyük karakterle yazdıgım son cümleler yüksek tonla söylendi nesye belki bir yetkili okurda gerekeni yapar ...
Çenesuyu semtinde oturuyorum. Arkadaş adı bile dağından (çene dağ) çıkan sudan gelmesine rağmen bir semtte nasıl olurda su olmaz anlam veremiyorum. Ayrıca madde 2: kesinlikle telefona bakmıyorlar. Madde 3: 1 ay oldu buna rağmen ne bir uyarı ne bir çözüm getiremediler. Tamamıyla rezillik her gün sabah 11 civarı kesiliyor akşam 3 ile 4 arasında geliyor. Her gün neredyse 5 saatlik su kesintimiz oluyor.
Derince sırrı paşa mah.de oturuyorum isu kazıyor yenileme yapıyor falan filan. Bu yenileme işleri yapılırken bahçenin duvarını kırıyor gidicekmişim isuya başvuru yapacakmışım niye benmi kırdım kırıldığı an ordaki amir gerekeni yapar ama nerde insanlar mağdur olsunda nasıl olursa olsun
Allah belanizi versin 9 dan 4 kadar sumu kesilir santiyesuyu baglamak bujadarmi zor alyardir bu ne rezillik
Deli
The best companies in the category 'Deli'