Bodrum, Turkey
Çarşı, Atatürk Cd. No:19
N/A
Wheelchair-accessible entrance
Perfect
like
Kaba saba insanlar bir araya gelip maganda gibi davranıyorlar insanları rencide ediyorlar park ederken öfkeyle yönlendirme yapıyorlar saatine 20 tl alıyorlar rezalet .
Kendini esnaf zanneden insanlar. Aile olarak gitmişiz oraya biraz saygılı olur insan. Kesinlikle buraya arabanızı falan bırakmayın. Saygısız bir işletme.
Tabelasinda 24 saat ucreti yazan ( 50 tl) ama yaz oldugu icin ! gunluk arac almiyoruz diyen bir otopark tavsiye etmem. Bodrumda yazin gunluk arac almiyorsan oraya 24 saat fiyati yazmak anlamsiz.
Normalde böyle yorum falan yapmam ama burası kötü...Ayrıca aşırı pahalı...
Esnaflık ile alakaları yok.
En sevdiğimiz otopark
3 saat 20 tl coook pahali
Deli
The best companies in the category 'Deli'