Bergama, Turkey
Ertuğrul, Cumhuriyet Cd. No: 5
N/A
+90 2326325847
DeliveryIn-store shoppingSame-day delivery
Gizler yüzlü ve kaliteli hizmetiyle Müşteri memnuniyetini önemseyen bir firma. Tavsiye ederim. insanlardan yorum içinde bahsederken bile nezaket kurallarına uymayı beceremeyen oksijen israfı insanlara da şunu söylemek istiyorum sizin gibi iletişim özürlü birini muhattab alıp cevap vermeleri bile lutuf bence. Burada bunu yazan kişilik orda kim bilir ne yaşattı diye düşünmeden edemedim.. İmza: başka bir şişman
like
Ürünlerin kalitesi konusunda pek bir fikrim olmasada.çalışanların kalitesi gerçekten 10 numara 5 yıldız.( Özellikle o şişman bayan)
Çerçeve ve Yeni Camlar aldım. Asla Tavsiye etmem,kilolu kadınin tavırları kötü camları bile kirli puslu puslu verdi camlar daha sonradan fark ettim çizik çıktı,uzak durun. Herşeyi yeniden Almak zorunda kaldık tek kelime ile pişmanlık. 1 Yıldız bile fazla bur işletme ve için.
Çerceve ve Cam aldım önermem gözlük hemen soyulmaya başladı. Satış yapan kadınlar saçma saçma insanın yüzüne bakiyorlar asla almayın aldırtmayın yeniden gözlük değiştirmek zorunda kaldım boşu boşna. Ayrıca gözlügün camlarıni puslu puslu teslim ettiler de sonradan orada sildim böyle saçma bir çalişma politikası görmedim bes para etmez bir yer elitlik ile ilgisi bile yok 0 puan olsaydı 0 vericektim 1 fazla burası için.
Güvenle alışveriş yapacağınız müşteri memnuniyeti ve çeşitli ürünleriyle herkesin beğenisini kazanıyor tavsiye ederim
Elit Optik için yazıyorum camlarımı CP değil 2.sınıf bir Cam Markası takmışlar ve cam kaplama attı puslu puslu görmeye başladım. Müşteriler ile ilgisi satış temsilcilerinin iyi değil (özellikle o şişman bayan) uzak durun 280 tl verip yeni cam almak zorunda kaldım (CP marka 1. Sınıf) ve ayrıca hem benden para alıp hem de SGK'dan kesmişler ki bu hırsızlıktır yorumları görseydim satın almazdım keşke daha önceden okusaydım burada yazanları.
8 Sene Önce Aynı yerden Alış Veriş yapmıştım gözlüğü problemli vermişler başka bir yerde öğrendim. Belki el vs değiştirmişlerdir diye buradan yeni Cam ve Çerçeve aldım ancak Camlar Problemli çıktı ve yeniden değiştirmek zorunda kaldım. Boşu boşuna 700 tl gitti hiç (yeniden başka yerden almak zorunda kaldım) önermiyorum bence uzak dursun herkez. 1 yıldız fazla gerisini siz düşünün. Müşteri ilişkileri de aşırı kaba. Pişmanlıktır buradan alış veriş yapmak.
Deli
The best companies in the category 'Deli'