Avcılar, Turkey
Merkez, NAMIK KEMAL CAD. CENGİZ SOK No:21
N/A
+90 2126957322
Koca you are not going anywhere from a good idea to have to be a good idea to have to be a good idea to have to be a good time I was in there and the government of India Canada is a
like
Bad
Traş makinemi kargo ile gönderdim, tamir edilip kargo ile bana geri gönderdiler. İlgili servis, teşekkürler. Diğer servis Başakşehir bizzat getirmelisiniz gibi tuhaf, anlaşılmaz konuştu. Avcılar servisi ise harikaydı
Tek kelimeyle rezaletti. İki görevli benimle muhatap oldu. Buz gibi bir tavır. Neden geldin, defol! dercesine davranışlar... Üstelik bu iki arkadaş bayan. Oturdukları yerden tek bir olumlu davranış sergilemeden adeta def ettiler bizi... Şu değişiyor mu diyorsunuz? Ücretini ödeyin sonra gelin alın! Allah aşkına bu nasıl bir muamele, nasıl bir kurumsallık. Philips Firması genel olarak da size sesleniyorum. 560 TL. Filtre Kahve Makinası aldım. Bir hafta içinde cam sürahi kısmı çatladı. Müşteri hizmetlerini aradım. Avcılardaki servise götürün dediler. Götürdüm almayız, fiyatı 240 TL. dediler. Bu tam bir fırsatçılık... Üstüme yanıma Beylikdüzünden Avcılara gelmek kar kaldı. Yazık! Philips'e ve bu servise (!) hakkım varsa haram olsun. Ürünü iade etmeye çalışacağım. Ayrıca Tüketici Heyetine şikayette bulunacağım. Sizlere tavsiyem Philips pişmanlıktır. Avcılardaki bu servise sakın uğramayın, varsa başka bir servise gidin....
Buraya ilk cihaz bıraktığımda tamir işleminden hemen sonra cihaz tekrar bozuldu uğraşmayıp çöpe attım. Farklı bir cihaz için gittiğimde ise tamir olarak komple gövde değişimi önerildi mutemelen uğraşmamak için. ücret olarak sıfırla hemen hemen aynı bir fiyata. Her iki seferinde de memnun olmadım tamirin bu olmadığını düşünüyorum.
Tıraş makinemdeki sorun bir gün içinde giderildi. Bir öncesinde danistigim tamirci hem farklı bir teşhis koymuş hem daha yüksek ücret talep etmişti. İyi ki burayı tercih etmişim:)
Üç yıl önce aldığım fc9932 bir yıl içinde süpürgenin borusu kırıldı sonra tutma yeri kırıldı servisi aradım garantiye girmediğini söyledi bu süpürgeye üç yıl önce 1300 TL verdim şimdi 4100 TL civarı bukadar pahalı bir süpürgenin sadece motorumu garantiye giriyor malzemesi çok dandik çekiş güzel fakat malzemeleri iyi değil parçaları çok pahalı ben pişman oldum marka diye aldık ama piyasadaki ucuz süpürge gibi alana tavsiye etmem
Çalışanlar çok ilgili derdini dinleyip yardımcı oluyorlar ayrıca hızlı servis 1 gün içerisinde cihazımı teslim ettiler teşekkürler.
Deli
The best companies in the category 'Deli'