MarQue Cafe & Restaurant

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Atakum, Turkey

marque.com.tr
Cafe· Breakfast restaurant· Hookah bar· Restaurant

MarQue Cafe & Restaurant Reviews | Rating 4 out of 5 stars (8 reviews)

MarQue Cafe & Restaurant is located in Atakum, Turkey on Denizevleri, 202. Sk. No:6. MarQue Cafe & Restaurant is rated 4 out of 5 in the category cafe in Turkey.

Address

Denizevleri, 202. Sk. No:6

Phone

+903624384438

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

Ö

Ömer’in Maceraları

Ok... Nice place to start with. Breakfast menu is good. Service is little slow but Considering the crowd it is reasonable. Restrooms need attention. Milkshake was tasty says my son.

S

Samara Muafag

Good

M

Mohd Haitham AlMahariq

Normal

M

Muhammed Durkan

SİNİRLERİMİ ZİPLATAN MEKAN Dışarıdan baktığınızda çok güzel görünüyor ancak içerisi öyle değil 1-Gasonlar çok ilgisiz ve başlarında kimse yok , kim ne iş yapıyor belli değil sanki içeride 6 tane patron var 2 - Aşırı yavaşlar ,serpme kahvaltı istedik yarın saat sonra içinde 2 adet evet yanlış yazmadım 2 tane yuvarlak sucuk olan küçük bir tava yine kuş kadar bir sahanda göz yumurta geldi ama tabiki bitmediii 10 dakika kadar ekmek bekledik o geldi yaklaşık 5 dakika kadar da çay bekledik ama tabi o gelemeden ben kahvaltıya başlamadan mekandan ayrildim. 3 - yani sanki para kazanmak istemiyor gibiler , işte şu kalabalik gitsede bizde evimize gitsek der gibi bir halleri var 4- işin özü gidip bostan yere 95 TL baya küçük bir serpme kahvaltiya para vereceğinize gidin 75 liraya peckoda krallar gibi yeyin derim .

M

mustafa akdeniz

2 kişilik kahvalti 50 tl.çocuğa 10 tl dediler.gidince kasaya 90 tl istediler extra hiçbir şey getirmediler.doğru söyledileri tek doğru şey sınırsız cay.

M

Metin Kisa

Servis çok yavaş.Bir pastanın servisinin 50 dk sürdüğü nerede görülmüş ve aynı zamanda ellerinde olmadığını 30 dk sonra söylüyorlar tavsiye etmem

Y

Yesim Tuncer

Güzel ve keyifli bir mekan...ilgi alaka muhteşem...ingiliz brovni sunumu ve tadı ile denenmesi gereken bir tat...Keyif alınabilecek sahil mekanlarından bir tanesi....

Ö

özge Demir

Siyah uzun saçlı sanırım orta yaşlı bir bayan garson çalışıyor, mekan ve yiyecekleri güzel olmasına rağmen sırf onun yüzünden artık gitmiyoruz aşırı kaba ve rahatsız edici tavırları var. Mekanın albenisini yok ediyor.

Popular Topics Mentioned

Open hours