Şile, Turkey
Bucaklı
N/A
Yol konusu biraz sıkıntı virajlı veya dar olarak devam ediyor. Asfalt yol bittiğin de bi toprak yol var yaklasık 10 dk oradan gidiyorsunuz hafif yokuş.. Yağmurlu günler de asla gidilmez bir iki gün öncesin de yağmış olsa bile tercih etmeyin çünkü toprak yol da ilerlemek aşırı zor oluyor. Manzaraya gelince inanılmaz bir manzara sizi bekliyor. Yalancı bir antik tiyatro burası.. Oturun saatlerce denizi seyredin.. Ama en önemlisi doğayı kirletmeyin..
like
Harika bir yer, buraya gelirken yollar kotu- navigasyona inanamayacaginiz zamanlar olabilir-dikkatli araba kullanmaniz sonucunda bu cennete cikicaksiniz. Kamp ve mangal icin de uygun. Tabii ki lutfen dogaya saygiyi, cöpleri toplamayı ( hatta oldugumuz yerin çevresini de temizlesek ne güzel olur :) ihmal etmeyelim. Keyifli bir gün dilerim.
Gerçekten çok güzel bir yer. Taşlık girişlerde var sonrasında genel olarak kum ve kaya taraflarında yosun var. Deniz ayakkabısı giymeniz yararınıza olacaktır. Mağaraya yüzerek veya ilerde soldaki kayalardan yürüyerek gidebilirsiniz. Mağarayı görmenizi tavsiye ederim. Keşke insanlar çöplerini sağa sola atmasa da tertemiz kalsa..
Belediye den böyle güzel bir yeri daha ulaşılabilir yapmaşarını istiyoruz. Kayalıkların oluşumu çok güzel vakit olsaydı yürüye yürüye o bölgeyi daha çok keşfederdim. Tabi dalgalardan dolayı sahil temiz değildi. Yüzen yine yüzer. Ama benim kriterlerime göre temiz değildi. Biz yanlış bir yoldan zahmetle geldik. Ama buna değdi. Ayrıca kendinize güvenip dikkati elden bırakmayın.
Gercekten doga harikasi ama yollar cekilecek gibi degil bir pazar ziyareti olur
Bu fotoğraf 29 Kasım 2018 ‘ de çekildi. Gördüğünüz gibi muhteşem bir manzarası var. Lakin şöyle bir durum var. Buraya gelene kadar elinde tüfeği olan bir çok avcı grubunun yanından geçiyorsunuz. Her ne kadar ( avcı ) da olsa elinde tüfek olan bir grup insanın yanında geçmek insanı endişelendirmiyor değil !? Ayrıca diğer arkadaşların yazdığı gibi, insanlar çevreyi yeterince kirlettiği için temiz olduğu söylenemez. Buraya gitmek yerine daha düzgün yollarla denize çıkan insanın az olduğu temiz yerleri tercih edebilirsiniz.
Mutlaka gidin!!! ve "insan" ların güzel doğası için gittikleri bir yeri, (bir daha gitmeyecekmişcesine) nasıl katlettiklerini ve kirlettiklerini görün...Çevresindeki yeşil alanlar ayrı bir rezalet, plajda artık çöpten oturacak yer kalmamış neredeyse...Çöplerini bırakıp gidenleri kınıyorum. Böyle yerler milli servet, kıymetini bilin. Yazıktır...
Memleketim. Cennetten bir köşe. çöplerinizi cop kutusuna atarak bu cennetin ilelebet boyle kalmasina katkıda bulunun. Istanbulun doğusundaki son koyu..
Deli
The best companies in the category 'Deli'